Professioneel
Al onze behandelaars zijn HBO- of universitair opgeleid
Marlika Krab
"GGZ Santana teams zijn met opzet kleinschalig om korte lijnen tussen de behandelaars te houden"
Miguel Santana
"we hebben een eigen diagnostische methode ontwikkeld, die snel, klantvriendelijk en kwalitatief goed is."

Uw behandeling wordt afgesloten

  • Als u en uw behandelaar voldoende tevreden zijn met het behandelresultaat.
    Als het nodig is dat er, na afsluiting van uw behandeling, nog bijvoorbeeld ondersteuning/begeleiding in de thuissituatienodig is, zal dit zoveel mogelijk al tijdens de behandeling met u worden besproken.
  • Als u, na de behandeling bij GGZ Santana, nog (een) behandeling(en) nodig heeft die GGZ Santana niet biedt
  • Als tijdens behandeling psychiatrische problemen ontstaan/bestaan die niet door GGZ Santana behandeld kunnen worden.
    GGZ Santana is onderdeel van een groot netwerk van organisaties. Wij willen graag met u meedenken als u elders behandeling of begeleiding nodig heeft en zijn altijd bereid (voor zover logistiek mogelijk) tot een 'warme overdracht'.
    Daarbij kan een medewerker van de opvolgende organisatie bij een van de GGZ Santana -vestigingen in persoon met u en uw behandelaar over uw situatie/wensen overleggen. Soms kan uw behandelaar samen met u de organisatie van de beoogd behandelaar/ begeleider bezoeken voor een 'warme overdracht'.

Behandeling wordt automatisch afgesloten als u 2x, zonder met GGZ Santana contact op te nemen, niet bij uw behandeling verscheen.
Als u daarna toch weer behandeling wenst, kunt u zich later weer door uw huisarts laten verwijzen.

 

Alle stappen op een rijtje:

  1. verwijzing 50Verwijzing
  2. toets 50
    Diagnostisch onderzoek
  3. advies 50
    Advies
  4. behandeling 50
    Behandeling
  5. afsluiting 50
    Afsluiting

 

 

 

Aktueel nieuws

  • 2025
    • Cliëntenstop Achmea verzekerden per 1 augustus 2025.

      Per 1 augustus 2025 heeft GGZ Santana een stop voor Achmea verzekerden (labels: FBTO, De Friesland, Interpolis, Zilveren Kruis).

      Lees meer …

    • Huidige wachttijden

      Op dit moment zijn de wachttijden voor een eerste afspraak binnen de SGGZ en voor de BGGZ:  Locatie Heerenveen 12 maanden Locatie Leeuwarden 12 maanden  Locatie Groningen 12 maanden  Poli Jeugd (16 en 17 jarigen woonachtig binnen Friesland): 2 maanden    Bijgewerkt op 1-12-2025.   👉 Hoe kan ik zien waar ik sta op de wachtlijst? Natuurlijk wilt u snel geholpen worden. Dat begrijpen we. Bij GGZ Santana hebben we een wachttijd, waardoor u geduld moet hebben voor we u kunnen uitnodigen. Op onze website staan...

      Lees meer …

    • Nieuw cliëntportaal Caren

      Met ingang van 1 juli 2025 stappen wij over op een nieuw Elektronisch Patiëntendossier (EPD) van ONS en hun cliëntportaal Caren. Deze stap zetten wij om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Wat verandert er voor u? Met het nieuwe cliëntportaal krijgt u eenvoudiger en overzichtelijker toegang tot uw gegevens. Denk hierbij aan: Inzien van uw afspraken en ook uw rapportages Documenten bekijken die voor uw behandeling belangrijk zijn Wat moet u doen? U ontvangt binnenkort van uw behandelaar een...

      Lees meer …

    • Voor verzekerden van Menzis geldt een cliëntenstop per 1 mei 2025.

      Per 1 mei 2025 heeft GGZ Santana een stop voor Menzis verzekerden (labels: Anderzorg, Hema, PMA en VinkVink).

      Lees meer …

  • 2024
  • 2023
    • GGZ Santana start per januari 2024 in Groningen!

      Hierbij melden wij u, dat GGZ Santana per januari 2024 een vestiging in de stad Groningen opent, adres Laan Corpus den Hoorn 108, 1e etage.

      Lees meer …

    • No show beleid aangepast per 1 juli 2025

      Met ingang van 1 juli 2025 wordt het no show beleid van GGZ Santana aangepast. Wat is een no show? Het is belangrijk voor de continuïteit van uw behandeling, dat u op tijd verschijnt bij de geplande afspraken met uw behandelaar. Mocht het niet lukken om op de afspraak te verschijnen, dan dient u deze, minstens 24 uur van te voren, af te zeggen via info@ggzsantana.nl of 085-3012430. Het is belangrijk dat u afzegt bij het secretariaat en niet rechtstreeks bij uw behandelaar! Heeft u de afspraak...

      Lees meer …

  • 2021

Screening

Onze screeningsmethode is efficiënt en klantvriendelijk, zodat u zo snel mogelijk de behandeling krijgt, die bij u past.