Professioneel
Al onze behandelaars zijn HBO- of universitair opgeleid
Marlika Krab
"GGZ Santana teams zijn met opzet kleinschalig om korte lijnen tussen de behandelaars te houden"
Miguel Santana
"we hebben een eigen diagnostische methode ontwikkeld, die snel, klantvriendelijk en kwalitatief goed is."

De medewerkers van GGZ Santana streven ernaar om u zo goed mogelijk te behandelen. Zij houden daarbij zoveel mogelijk rekening met uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Door dit aan te geven kan er samen met u naar een oplossing gezocht worden. Daarnaast kan uw klacht bijdragen aan het verbeteren van onze dienstverlening. Dus vertel het ons!

U kunt uw klacht op verschillende manieren aan de orde stellen. We raden u aan om het eerst te bespreken met de medewerker over wie u een klacht heeft. Meestal is een klacht op die manier goed op te lossen.

Vindt u het lastig om de medewerker direct aan te spreken of biedt het gesprek geen oplossing? U kunt ook de leidinggevende benaderen of contact opnemen met de klachtenbemiddelaar.

Contact

U kunt onze klachtenbemiddelaar dhr. D. Buwalda op de volgende manier bereiken:

E-mail: klachtenfunctionaris@ggzsantana.nl

Schriftelijk: stuur uw klacht in een gesloten envelop naar GGZ Santana, t.a.v. D. Buwalda, Postbus 815, 8440 AV Heerenveen.

 

GGZ Santana is tevens aangesloten bij de Klachtencommissie voor patienten en naasten van GGZ Friesland en bij de Geschillencommissie.

Voor meer informatie zie onze klachtenprocedure pdfklachtenprocedure_2019.pdf

Aktueel nieuws

  • 2023
    • GGZ Santana start per januari 2024 in Groningen!

      Hierbij melden wij u, dat GGZ Santana per januari 2024 een vestiging in de stad Groningen opent, adres Laan Corpus den Hoorn 108, 1e etage.

      Lees meer …

    • No show beleid aangepast per 15 juli 2023

      Met ingang van 15 juli 2023 wordt het no show beleid van GGZ Santana aangepast. Wat is een no show? Het is belangrijk voor de continuïteit van uw behandeling, dat u op tijd verschijnt bij de geplande afspraken met uw behandelaar. Mocht het niet lukken om op de afspraak te verschijnen, dan dient u deze, minstens 24 uur van te voren, af te zeggen via info@ggzsantana.nl of 085-3012430. Het is belangrijk dat u afzegt bij het secretariaat en niet rechtstreeks bij uw behandelaar! Heeft u de afspraak...

      Lees meer …

  • 2022
    • Wachttijden

      Op dit moment zijn de wachttijden voor een eerste afspraak binnen de SGGZ en voor de BGGZ:  Locatie Heerenveen: 7,5 maanden (225 dagen) Locatie Leeuwarden:  7,5 maanden (225 dagen) Locatie Groningen: 4 maanden (125 dagen) Poli Niet-Aangeboren Hersenletsel: tijdelijke stop.  Poli Jeugd (16 en 17 jarigen): 3 maanden (90 dagen)   Bijgewerkt op...

      Lees meer …

  • 2021

Marlika Krab:

"GGZ Santana teams zijn met opzet kleinschalig om korte lijnen tussen de behandelaars te houden"