De medewerkers van GGZ Santana streven ernaar om u zo goed mogelijk te behandelen. Zij houden daarbij zoveel mogelijk rekening met uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Door dit aan te geven kan er samen met u naar een oplossing gezocht worden. Daarnaast kan uw klacht bijdragen aan het verbeteren van onze dienstverlening. Dus vertel het ons!
U kunt uw klacht op verschillende manieren aan de orde stellen. We raden u aan om het eerst te bespreken met de medewerker over wie u een klacht heeft. Meestal is een klacht op die manier goed op te lossen.
Vindt u het lastig om de medewerker direct aan te spreken of biedt het gesprek geen oplossing? U kunt ook de leidinggevende benaderen of contact opnemen met de klachtenbemiddelaar.
Contact
U kunt onze klachtenbemiddelaar dhr. D. Buwalda op de volgende manier bereiken:
E-mail: klachtenfunctionaris@ggzsantana.nl
Schriftelijk: stuur uw klacht in een gesloten envelop naar GGZ Santana, t.a.v. D. Buwalda, Postbus 815, 8440 AV Heerenveen.
GGZ Santana is tevens aangesloten bij de Klachtencommissie voor patienten en naasten van GGZ Friesland en bij de Geschillencommissie.
Voor meer informatie zie onze klachtenprocedure